رویه‌های بازگرداندن کالا

در سارشاپ رضایت مشتریان برای ما اولویت دارد. در صورتی که محصول دریافتی شما با سفارش ثبت‌شده مغایرت منطقی داشته باشد، می‌توانید آن را بازگردانید و وجه پرداختی خود را دریافت کنید یا محصول را با مدل دیگری تعویض نمایید.

شرایط قابل قبول برای بازگشت کالا:

🔹 ارسال محصولی متفاوت از سفارش ثبت‌شده (مثلاً رنگ، مدل یا ویژگی‌های متفاوت)
🔹 وجود ایراد فیزیکی یا خرابی در محصول هنگام دریافت
🔹 دریافت محصولی که تاریخ انقضای آن گذشته است (در مورد محصولات تاریخ‌دار)

شرایطی که شامل بازگشت کالا نمی‌شود:

🔸 آسیب‌دیدگی محصول به دلیل استفاده نادرست توسط مشتری
🔸 بازگرداندن محصول بدون بسته‌بندی اصلی و فاکتور خرید
🔸 درخواست مرجوعی پس از گذشت 24 ساعت پس از دریافت کالا

مراحل بازگرداندن کالا

۱. ثبت درخواست بازگشت کالا

در صورت مشاهده مغایرت، حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس پشتیبانی به ما اطلاع دهید تا بررسی شود.
شماره تماس : 09184494163

۲. بررسی درخواست توسط تیم پشتیبانی

پس از ثبت درخواست، تیم پشتیبانی وضعیت کالا و شرایط بازگشت آن را بررسی کرده و نتیجه را در کمتر از 24 ساعت به شما اطلاع می‌دهد.

۳. ارسال محصول به سارشاپ

در صورت تأیید درخواست، محصول را به آدرسی که تیم پشتیبانی به شما می‌دهند، ارسال می‌کنید.

۴. دریافت وجه یا تعویض محصول

پس از دریافت کالا و بررسی وضعیت آن، هزینه پرداختی به حساب شما واریز شده یا محصول جایگزین ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال بازگشت کالا

اگر بازگرداندن محصول به دلیل مغایرت یا مشکل فنی باشد، هزینه ارسال بر عهده سارشاپ خواهد بود. در غیر این صورت، هزینه ارسال توسط مشتری پرداخت می‌شود.

📌 برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با پشتیبانی، از طریق “تماس با ما” در ارتباط باشید.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
Call Now Button